Home sweet home?

back to sweden, back to life. Nu är jag hemma efter en låååååång semester. Känns lite konstigt.
Det ända som är dåligt med semester (när man reser utanför sin tidszon) är den äckliga jetlagen man får. Just nu har jag 6 J&%¤la timmars jetlag. Inte kul. En annan dålig grej är att packa upp! ÅÅÅH man får sån ångest när det ligger kläder överallt.

Föresten, måste bara berätta om världens dåligaste film som jag såg på planet hit... The last song. Asså gud vad dålig den var! Först och främst dålig berättelse, eller asså det var inte es någon berättelse dom hade bara lagt in en massa "tragiska" (vilket inte ens var tragiska utan rent utav löjliga) grejer i hopp om att få en drama film. För det andra MILEY CYRUS KAN INTE SKÅDESPELA!! holy shit asså! det var den löjligaste ursäkten för skådespeleri jag någonsin sett. Nu vet jag iallafall 100% att anledningen till hennes framgång är tack vare hennes pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0