Falls of Niagara

Sitter hos moster just nu och har det uinderbart, kom ganska nyligen fran en shoppingrunda, kan inte fatta att semestern snart ar slut, pa sondag drar jag arslet over atlanten igen. Trakigt men anda skont pa samma gang. Ska bli trakigt att lamna hela tjocka slakten men det ska bli skont att fa traffa mamma, brorsan  och vannerna igen :)
Igar akte jag min kusin hans fruga och dotter till niagarafallen. Otroligt vacket ar det enda jag kan saga! aven ganska coolt att se usa (pa andra sidan floden). Vi gick aven langs turist gatorna dar det fanns en massa museum, affarer, spokhus och andra roliga grejer. Vi avslutade dagen med middag ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0